יום חמישי, 30 במרץ 2023

הג'וב האיטלקי 

אי שם באביב ומוקדם בבוקר , מתפרסמים כרטיסי של איזי לחורף😊

אנחנו נמצאים בשנה עמוסת פרוייקטים  ולכן אמרנו שלא נתפרע עם עניין החופשה. 

אבל כשמתפרסמים המחירים, אני כמו המכורים האלה, בודקת...רק בודקת.
כי אני רוצה חורף וקרנבל ואני רק מציצה וזהו , אבל בגלל שאני זורמת עם החולשות של עצמי , אני כבר מוכנה מראש עם תאריכי טיסה, תאריכי קרנבלים, יש לי מפה בראש שזה אומר שאני די סגורה על הכל, סגורה הרמטית. , ובכל זאת  מתקשרת לבעל שלי לשיחת שכנוע .

בעלי: כדאי שאני אתחיל לנהל את זה, את פרסומי המחירים של איזי, את ההודעות שלהם, ככה נבזבז הרבה פחות , את פשוט לא עומדת בזה, כי באמת תגידי לי , את לא חושבת שהגזמנו עם הנסיעות לאחרונה  ?
אני: לא הגזמנו, רק התלהבנו יותר מידי,  מה עם עוד קצת הגזמה  לעומת הרגשת ריחוף כשפתיתי שלג יורדים עליך? 
הוא: תחשבי על זה ככה, זה לא טוב כל הנסיעות האלה, אנשים לא מסתכלים על זה בעניין יפה ואת והשיתופים שלך לכל העולם ..
אני: הכל אני מבינה, אבל מה עם צריך לחיות כאן ועכשיו, ואיך משלבים את הכאן ועכשיו הזה עם כל המידע המיותר של תקציב, עין רעה ועוד כל מיני דברים לא רלוונטים וכל זה בזמן שעולים לי המחירים מול הפרצוף ? 
הוא: הבנתי, אז את בעצם התקשרת להודיע לי מתי תהיה נסיעה הבאה. טוב  תזמיני , יש לך אור ירוק ...אבל אם נוסעים , אני לא רוצה את זה בהגענו וכבר חוזרים , אני רוצה את זה לשבוע....(מקצה לקצה אנחנו ....)  

דיון קצר עם הבנות או בזוג...ברור שעם הבנות, שנה שעברה נסענו בזוג וכל הזמן אמרנו איך הן היו נהנות אם היו מצטרפות. 

אפשר את זה ביותר אושר מזה ?
אני מתה על מילת קסם הזאת תזמיני .
אז אני תיכף תזמיני. ..מצוידת ב 4 כרטיסים ומתקשרת למ' (מצוות מ"מ -החברים והשותפים שלנו להנאות החיים )

אני:היי ,אני: התפרסמו טיסות של איזי..
מ: את יודעת שיש טיפול לדברים כאלה?רק חזרנו. ועוד מעט שוב נוסעים..הגזמת.
אני: סליחה לא שומעים  טוב, יש הפרעות בקו..
מ: הבנתי, לאן את רוצה הפעם ? 
אני: לאיטליה, לשלג , לקרנבלים  
מ: לא הינו כבר פעמים באיטליה בשלג, בקרנבלים ? ועוד בשני טיולים שונים? 
אני: הינו , אבל זה משהו אחר 
מ: מה זה משהו אחר ? טיול בו מקבלים  אזרחות איטלקית ? לשכת תיירות איטלקית פנתה אליך מרוב שאת חוזרת אליהם כל פעם מחדש לקרנבלים שגם הם לא ידועים עליהם?
אני: אתה מתכוון להחזיק אותי הרבה על הקו כי המחירים עולים ורק אומרת... (שימו לב לתרגיל - שליפת קלף שכנוע אולטמטיבי )  אני הזמנתי עבורנו , זה מטוב ליבי טהור אני מספרת לך שתבואו גם כי איתכם זה תמיד הכי. ... 
מ: את לא נורמלית, ואין לי כוח בשבילך, ותזמיני , שולח לך את כרטיס האשראי שלי . 

אז הזמנתי גם עבורם. 

לסיכום: 
לא ברור למה כל פעם מחדש אני צריכה לעבור את זה ,
אם בכל מקרה הם תמיד מסכימים לכל השיגעונות חו"ל שלי. 
מהכפת לי
אני מוכנה כל פעם להתאמץ לשכנוע אותם וזאת ובשביל להגיד
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייש!!!! הזמנתי כריסים  !!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה